Wagner Ferraz

Work as: Locutor(a), Radialista / Podcaster
Language: Portuguese
Accent: Neutral
Male

Wagner Ferraz é announcer, presenter It is standard voice since 1992 with a degree in Marketing, and passionate about communication.

É também um locutor extremamente versátil e traz na locução uma mature voice and striking, being able to go through a softer and more welcoming interpretation and voice for brands that need this image and also with a punch in more modern locution, young voiceover and bold, thus meeting all the sales and institutional communication needs of the brands.

A carreira iniciou no veículo mais apaixonante: o Rádio! E este foi sem dúvida, a grande escola da versatilidade que o levou à locução publicitária. Locutor e apresentador em Rádios como Manchete FM, Mix FM SP, Jovem Pan 2 SP, Grupo Bandeirantes de Rádio e Televisão como locutor comercial e oferecimentos na Band News, Band FM, Bandeirantes AM e outras emissoras do grupo, além de Voz Padrão e locutor e apresentador.

Voz Padrão:

Atualmente no Novo Projeto do Sistema Brasileiro de Televisão. Faz locução para o Canal Streaming +SBT nos Canais Cinema e Séries.

Announcer:

Sua voz está presente em campanhas nacionais e regionais para Rádio, TV e locução para Cinema, de marcas de grande relevância como: PIZZA HUT, DETRAN FISK, MITSUBISHI MOTORS, MC DONALD’s, DREHER, L’OREAL, CITROEN, CVC, CACHAÇA 51 PREMIUM, TOYOTA, OI, GOVERNO FEDERAL, C&A e também em Vídeos Institucionais e Corporativos, aliás falando nisso…

Institutional Announcer:

To sell the company's image in the institutional voiceover, it is necessary to buy the company's idea and print every detail of success in the interpretation and have agility in delivery.

Na sua voz tem conteúdo com locução para manual de uso ou explicação de produtos para: JOHNSON & JOHNSON, ACUVUE, VIVO, BANCO CENTRAL, TOYOTA DO BRASIL e outras marcas de relevância internacional. Um locutor profissional traz a visão, a missão e o valor da sua empresa no tom certo.

Voiceover for Videos

The evolution of the market and the need to “talk” with consumers brings us ever closer to their needs. How can I help you? Doing voiceovers like this:

– podcast

– Corporate Video

– Indoor Content

– Theater Plays

– Short Films

- Corporate events

– Phone Hold

– humanized URA

– Documentaries

– Commercial for Radio and TV

Want to talk to your customer? I will help you.

read more 
read less 

Edited portfolios for download

ask for a quote

You are:

or contact us at